ई नेपाल खबर हेडलाईन

ई नेपाल खबर

Thursday, September 3, 2009

पारसद्वारा हरेक नागरिकको हक सुरक्षित गर्न सरकारसँग माग


काठमाडौं, भदौ १८ (नागरिक) - पूर्वयुवराज पारज शाहले केही दिनदेखि भारतीय सञ्चारमाध्यमहरूले आफूविरुद्ध प्रचारप्रसार गरिरहेको समाचारको खण्डन गरेका छन्। शाहले बुधबार राति वक्तव्यमार्फत नेपालको तरल अवस्थाको फाइदा उठाउँदै यस प्रकारको प्रचार गरिएको दाबी गरेका छन्।

वक्तव्यमा भनिएको छ- ‘मैले एक साधारण नेपाली नागरिकको हैसियतले आफ्नो दायित्व र जिम्मेवारी बहन गरिरहेको वर्तमान अवस्थामा नेपालको तरल राजनीतिक परिस्थितिको फाइदा उठाउँदै विदेशी भूमिबाट मेराविरुद्ध लगाइएका सम्पूर्ण आरोपको म खण्डन गर्दछु।'

उनले यस खालको प्रचार स्वाभिमानी नेपाली जातिविरुद्ध विदेशी भूमिबाट पटक-पटक गरिने लाञ्छनाकै एक रूप भएको दाबी गरेका छन्। यसअघि भारतीय सञ्चारमँध्यमहरूले पारसलाई भारतीय अन्डरवर्ल्डका नाइके दाउद इब्राहिमसँग मिलेर नक्कली भारतीय नोटको कारोबार गरेको समाचार दिएका थिए।

पूर्व युवराज पारश शाहले जारी गरेको विज्ञप्ती :

केही भारतीय स‌ंचारमाध्यमहरुमा फेरी एक पटक मेरो नामा जोडेर मेरो विरुद्ध नेपाली जनमानसमा भ्रम र दुराशय फैलाउने उद्देश्यका साथ सम्प्रेषित समाचारहरुप्रति मेरो गम्भीर ध्यानाकर्षण भएको छ ।

अहिले पुनः म माथि केही भारतीय सञ्चारमाध्यमहरु र तिनकै हवाला दिँदै केही स्वदेशी सञ्चारमाध्यमहरुद्वारा लगाइएका कपोलकल्पित मनगढन्त र विद्वेषपूर्ण समाचारहरु नेपाली जाति विरुद्ध विदेशी भूमिबाट पटकपटक गरिने लान्छनायुक्त प्रचारवाजीकै एक सुनियोजित कडी मात्रै हो भन्ने तमाम नेपाली दाजुभाइ तथा दिदीबहिनीहरुलाई विदित्तै छ ।

मैले एक साधारण नेपाली नागरिकको हैसियतले आफ्नो दायित्व र जिम्मेवारी बहन गरिरहेको वर्तमान अवस्थामा नेपालको तरल राजनीतिक परिस्थितिको फाइदा उठाउँदै विदेशी भूमिबाट मेरा विरुद्ध लगाइएको आरोपको म खण्डन गर्दछु ।

नेपाल लगायत विश्वका जुनसुकै भागमा सामान्य नागरिकको जीवन बिताइरहेका नेपाली नागरिकहरुमाथि मलाई जसरीनै लाञ्छना र दुराशययुक्त आरोपहरु लगाइँदा राज्यले नेपाली नागरिकको हक अधिकारको संरक्षण गर्ने आफ्नो सर्वप्रमुख दायित्व निर्वाह गर्नेछ भन्ने कुरामा पनि म त्यतिकै विश्वास राख्दछु।

No comments:

Post a Comment

यो समाचार अरु साथीहरु संग बाड्नुहोस

फेसबुकमा बाड्नका लागि यहॉ थिच्नुहोस

Sponsored by